LudaDS
Маркетингова товарна політика на прикладі ЖФ ЗАТ „Золотий каравай” Печать E-mail
Автор LudaDS   
28.10.2010 г.

ЗМІСТ

ВСТУП...................................................3

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗДІЙСНЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА.........5
1.1. Сутність, цілі та завдання товарної політики підприємства............5
1.2. Характеристика основних елементів товарної політики................13
1.3. Реалізація товарної політики на підприємстві................................31
1.4. Нормативно-правове регулювання маркетингової товарної політики підприємства................42

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ТОВАРНОЇ ПОЛІТИКИ.............56
2.1. Характеристика ринку хлібобулочних виробів України................56
2.2. Характеристика ЖФ ЗАТ „Золотий каравай” як суб’єкта господарювання...................61
2.3. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства............67
2.4. Оцінка рівня здійснення маркетингової товарної політики в умовах ЖФ ЗАТ „Золотий каравай”...........75
2.5. Удосконалення маркетингової товарної політики на підприємстві.....................87
2.6. Використання комп’ютерної техніки при написанні бакалаврської роботи....................93

ВИСНОВКИ.........................96
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..............99
ДОДАТКИ .............................102

Обсяг дипломної роботи - 105 сторінок

Вартість роботи - 400 грн.

 
« Пред.   След. »


© 2017 LudaDS
Сайт создан: 10.2010
Автор: Джигора Олег dzhigora@gmail.com